Followers

Wednesday, September 26, 2012

Choc Buttermilk Cupcake for Tina..Again :D

Alhamdulillah saya ucapkan sebagai pembuka kata untuk entri kali ni dan terima kasih sekali lagi kepada Pn. Tina, rakan sekampus saya kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk buat cupcake untuk majlis perpisahan rakan sekerjanya lagi, tapi ini rakannya yang lainlah pulak ye

Tempahan yang ketiga ini adalah last minute order sebanyak 50pcs, beberapa hari sebelum merdeka hari tu. Memang tak sempat nak pikir apa, buat je design yang terlintas di kepala dan guna je apa bahan yang sedia ada.   Lagipun, kata kawan saya ni tak kisah sangatlah pasal design, janji rasa keknya tetap maintain  





Kata kawan saya ni lagi, rakan-rakan sekerjanya agak menyukai rasa kek saya sebab sebelum ni diaorang dah penah rasa, jadi tak puas makan, maka Choc Buttermilk ni memang menjadi pilihan lagi untuk majlis perpisahan kali ini. Alhamdulillah, dengan kemahiran saya yang baru setahun jagung ni, ada jugak orang yang suka dengan kek saya. Saya bersyukur sangat-sangat kepada Allah S.W.T kerana memberi peluang dan masa untuk saya membuat kek yang terbaik untuk mereka yang menggemarinya. Terima kasih banyak-banyak sekali lagi kepada yang menyukai kek saya.

Jika anda gembira menikmati kek saya, saya lebih rasa gembira dan berbesar hati untuk membuatnya. Walaupun penat, tapi puas kerana dapat menyediakan sesuatu yang sedap untuk dinikmati bersama 

Sekian untuk kali ini..Wassalam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...