Followers

Wednesday, May 8, 2013

Choc Buttermilk & Red Velvet Cupcake for Tina


Macam dah pernah tengok je cupcake ni ye...memang pun, rakan saya Tina ni memang rajin betul order cupcake dengan saya. Tengah saya dalam pantang akhir bulan Mac hari tu pun dah bertanyakan saya dah start buat cupcake ke belum. Saya kata belum sebab belum habis pantang lagi. Sekarang dah habis pantang, dengan rasminya bermula Mei 2013 ni saya telah membuka semula "kilang" cupcake saya, hehe.. "Kilang" konon, oven pun cenonet je dah rasa macam buka kilang ye, hahaha! Takpelah, sekadar nak membakar semangat diri yang sekarang ni memang gian betul nak membaking. Dengan baby yang baru berumur 2 bulan lebih ni ntah sempat ke tak nak membaking ek...kalau dapat saya buat, saya buat, kalau tak sempat apalah daya saya



Choc Buttermilk & Red Velvet cupcake di atas adalah order sebulan sebelum saya melahirkan baby girl saya. Saje-saje jelah Pn. Tina ni mengorder untuk makan-makan di ofisnya. Tak banyak pun, cuma 25pcs untuk setiap jenis cuppies. Dah 8 bulan masa ni, masih larat lagi membaking?! Selagi terdaya, apa salahnya kalau boleh membuatnya  Lagipun, order daripada regular customer kan, jangan dihampakan sama sekali

Entri seterusnya adalah order yang jarang-jarang kita dapat, even saya ada bertanyakan dengan bakers yang lain pun diaorang kata pelik. Ada kaitan dengan kek tapi agak pelik dan janggal. Nak tau macam mana ordernya? Tungguuuu.....Chow!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...