Followers

Friday, February 7, 2014

Choc Sour Cream Cupcake with Edible Image Sofia The First Princess




Order kali ini adalah dari Cik Kristina. Beliau memang pernah order cuppies dengan saya sebelum ini. Order terakhir adalah pada bulan 8 tahun lepas dengan edible image Avengers untuk anak saudara lelakinya. Kali ni pulak untuk majlis hari lahir anak saudara perempuannya yang berumur 8 tahun. Memang budak-budak umur macam tu memang sukalah watak princess-princess ni. Saya sendiri pun tak berapa tahu pasal kartun ni sehinggalah Cik Kristina buat request untuknya.





Choc Sour Cream Cupcake saya buatkan untuk beliau sebanyak 25pcs dengan tema edible image Sofia The First Princess. Beliau juga request untuk buttercream pink dan purple. Memang sesuai sangatlah pilihannya tu. Kena dengan temanya http://eemoticons.net

Untuk mendapatkan kelainan daripada bentuk bulat yang biasa, saya cadangkan kepada beliau untuk membuat edible image tersebut dalam bentuk love. Beliau pun setuju, saya pun proceed order dengan supplier saya. Anda perasan ke tak? Mesti tak berapa perasan kan...saya rasa macam tak nampak sangat bentuk love tu...next time rasanya elok buat bulat je kot supaya kerja saya lebih mudah dan cepat. Kenapa saya cakap macam tu? Sebab kalau bentuk love ni kena potong sendiri. Takdelah susah pun nak potong, cuma agak memakan masa. Tambahan pulak 2 warna nak buat, agak leceh sikitlah. Tapi takpe, pengalaman kan. Tak cuba, tak tahu. Untuk customer di luar sana yang berminat nak bentuk love, bolehla caling-calling http://eemoticons.net





Semoga Cik Kristina dan anak saudaranya suka dengan edible image Sofia The First Princess ni dan suka jugak dengan rasa kek choc special yang saya buat. Cantik saje tak guna kan, mesti sedap jugak, barulah puas hati!http://eemoticons.net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...