Followers

Friday, January 9, 2015

Fondant Cupcake Hantaran Kahwin - Choc Moist Topping Buttercream for Fini


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda semua...rasanya belum terlambat lagi untuk saya ucapkan Selamat Tahun Baru 2015. Alhamdulillah, seawal 9 Januari 2015 saya mendapat order yang saya rasa sangat istimewa. Pada orang lain mungkin dah biasa dapat order hantaran kahwin macam ni. Tapi, pada saya yang jarang-jarang dapat memang rasa seronok dan bersemangat dapat order untuk hantaran.

Order pertama untuk tahun 2015 adalah daripada customer baru saya iaitu Pn. Fini yang mengorder 25pcs Choc Moist Cupcake Topping Buttercream untuk hantaran pihak lelaki dengan tema gold yang memang nampak kelassss!!

Memang excited dapat buat deko full fondant dengan tema gold pulak tu. Walaupun mengambil masa lebih kurang 4 jam nak menyiapkannya, tapi saya rasa sangat puas hati dapat mendeko cupcake tersebut dengan jayanya. Cuppies hantaran ni akan dibawa ke Melaka untuk majlis perkahwinan pada esok hari.




Semoga Pn. Fini berpuas hati dengan deko saya dan semoga pasangan pengantin dan seluruh pihak keluarga mereka berpuas hati dengan deko dan yang paling penting menyukai juga rasa kek saya.


Selamat Pengantin Baru saya ucapkan kepada bakal pengantin Izuddin & Syahadah. Semoga hubungan anda berdua diberi keberkatan dan kebahagiaan hingga ke akhir hayat  

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...