Followers

Thursday, January 29, 2015

Spiderman Cake - Choc Moist Topping Buttercream for Faezah


Post semalam kek red velvet deko bunga-bunga, hari ni kek spiderman pulak...keknya adalah Choc Moist Topping Buttercream. Ini adalah repeat order daripada regular customer saya Pn. Faezah yang tinggal di Kg. Baru. Order yang saya dapat ni memang teramatlah last minitnye, tapi Alhamdulillah sempat juga saya menyiapkannya. Kek ni saya hantar pada hari yang sama dengan kek red velvet untuk Aida. Cuma masa saje berlainan. Untuk Aida saya hantar tengahari Sabtu yang lepas, untuk Pn. Faezah saya hantar pada sebelah petangnya.

Alhamdulillah, beliau berpuashati dengan rasa kek choc moist saya sebab sebelum-sebelum ni beliau pernah order kek span dengan saya, belum pernah lagi merasa choc moist saya.


Terima kasih lagi sekali kepada Pn. Faezah sebab sudi order lagi! ;-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...