Followers

Thursday, July 30, 2015

Fudgy Brownie for Suria


Assalamualaikum dan selamat malam...memalam baru ada masa mengupdate blog..almaklumlah, siang sibuk dengan keje lain happy

Sedar tak sedar hari ni dah masuk 14 Syawal rupenye...teramatlah pantas masa berlalu. Raya kali ni nampaknya tak berapa seronok sangat sebab time raye hari tu semua ahli keluarga saya demam, batuk dan selsema kecuali saya sorang. Jadinya, dok memerap jelah di rumah kat kampung. Bila balik KL diaorang semua dah sihat, saya pulak yang demam. Lama jugaklah saya demam, daripada Rabu lepas sampailah Ahad baru ni. 

Dalam demam-demam tu, sempat juga saya menyiapkan Fudgy Brownie ni. Ini adalah order pertama saya untuk brownie. Belum sempat lagi saya masukkan item baru ni dalam senarai harga kek dalam blog. Tak sempat lagi nak mengupdate. Jap lagi kita updatelah ye winking Fudgy Brownie ni adalah order dari Pn. Suria yang duduk dekat je dengan kawasan umah saya. Jadi tak payahlah travel jauh-jauh kan. Ordernye pun sikit je, brownie yang bersaiz 8 inci ini diorder oleh Pn. Suria untuk open house yang diadakan pada Ahad yang lepas.

Alhamdulillah, Pn. Suria berpuas hati dengan rasa brownie saya. Lepas ni bolehla order kek birthday pulak ye! batting eyelashes


Jumpe esok pulak untuk next entry! love struck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...