Followers

Friday, February 19, 2016

Butter Cupcake Topping Choc Ganache Deko M & M for Nuha


Kalau entri lepas kita tengok Kek Choc Moist dengan Topping Choc Ganache, kali ni kita tukar selera sikit, topping yang sama cuma keknya je yang berbeza iaitu Butter Cupcake. Nak menambahkan lagi seri dan kesedapan masa makan cuppies ni kita tambahkan lagi dengan M & M!dancing

Tengok je cuppies dah nampak best kan! big grin Birthday cupcakes di atas diorder oleh Pn. Nuha iaitu rakan sekerja kepada rakan sekolah saya Fiza. Hari tu Pn. Nuha dah penah merasa Butter Cupcake ni semasa rakan saya Fiza bawak ke Lake Garden untuk makan-makan dengan rakan-rakan sekerjanya. Tu yang jadi Pn. Nuha tertau pasal kek saya, haha! batting eyelashes

Cuppies ni jauh saya hantar ke SK Bukit Jelutong. Cuppies ni semua diorder sempena birthday anak Pn. Nuha dan disambut di sekolah anaknya. Tu yang saya terus hantar ke sekolahnya. 

Diharap Pn. Nuha, anak kesayangannya dan tak lupa juga cikgu-cikgu serta rakan-rakan anak beliau berpuas hati dengan cuppies saya! love struck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...