Followers

Thursday, October 10, 2013

Choc Sour Cream Cupcake with Choc Ganache


Kek kegemaran saya adalah kek yang saya letak sour cream di dalamnya. Cupcake di atas saya buat istimewa untuk penyewa pertama homestay saya di Banjaria Court, Batu Caves iaitu Pn. Faezah. Nak tau details tentang homestay saya, boleh refer blog/fb page saya di sebelah kanan blog ini.

Kenapa beria-ia sangat saya buatkan cupcake ini untuknya? Pertama, dia adalah penyewa pertama saya yang kebetulannya tinggal di Banjaria Court itu juga. Dia menyewa homestay untuk saudara-maranya yang datang dari Johor untuk majlis pertunangan adiknya di KL. Disebabkan rumahnya dah pack sangat dengan sanak-saudara yang datang, maka homestay saya menjadi pilihan untuk ditempatkan saudara-maranya itu.

Mana tau kot ada rezeki saya beliau suka dengan rasa choc cupcake saya ni, mungkin adalah order daripada beliau untuk masa akan datang...sape tau kan..http://eemoticons.net 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...