Followers

Thursday, September 18, 2014

Choc Cupcake Topping Choc Ganache for Ezura


Order pertama untuk September 2014 ini adalah Choc Cupcake dengan topping Choc Ganache. Last minute order yang saya dapat pada 05/09/14 yang lepas. Nasib naik tak bertembung lagi dengan order-order yang lain. Kalau tak, tak dapatlah saya nak melaksanakan hajat Pn. Ezura untuk memberikan cupcake kepada anak perempuannya yang berumur 6 tahun. Beliau tinggal di Taman Melewar, Gombak. Memang dekat je dengan rumah saya, 15 minit dah sampai.

Cupcake ni adalah untuk sambutan hari lahir anaknya. Seawal 7.30 pagi 07/09/14 saya hantar ke rumahnya sebab kek tu nak dibawa bersama ke Bukit Tinggi. Sambut birthday di sana agaknye...

Semoga Pn. Ezura berpuas hati dengan kek saya! http://eemoticons.net 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...