Followers

Tuesday, April 7, 2015

Choc Moist Topping Buttercream with Edible Image Frozen for Dila


Seperti yang saya penah kata pada entri yang lepas, di awal April ini In Shaa Allah ada lagi order untuk kek Frozen. Maka inilah order yang dikatakan...jangan mare ye kepada pembaca blog ni....batting eyelashes ada lagila yang dok request kek Frozen ek...

Kebetulan tarikh 4 April ni adalah tarikh hari lahir anak sulong saya. Ada kek frozen jugak ke untuk dia? Takdelah...anak sulong saya tu lelaki, mana minat Frozen walaupun dia ada jugak tengok cite tu. Biasenye yang mintak kek Frozen ni pompuan. Takde lagi setakat ni yang mintak tu untuk lelaki...macam tak sesuailah pulak kan...winking

Mesti ada yang tanye, buat kek Frozen untuk orang, untuk anak sendiri takde ke? Jawapannye takdelah nampaknye...memang tak sempat nak buat keknye apatah lagi nak buat majlis. Tapi, malamnye tu adalah makan-makan satu famili semua dengan adik lelaki saya sekeluarga dengan umi dan ayah saya.

Jangan tak tau, birthday anak saya sama dengan ayah saya. So, tiap-tiap taun kalau ada kelapangan kitaorang semua pegilah makan-makan sekali untuk sambut birthday anak saya dan atuknye.

Ada juga kek, tapi belilah, haha..untuk sendiri beli orang lain punye kek pulak ek...biaselah tu, anak pun memang dah boring tengok kek saya, dia nak merasa kek orang lain pulak, hihi...lagipun memang tak sempat nak buat sad

Pada 5 April ada lagi order untuk kek Frozen...ha?! Ada lagi?! Layan jelah....big grin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...