Followers

Thursday, April 2, 2015

Choc Moist Cupcake Topping Buttercream for My Auntie - Su


Order terakhir untuk bulan Mac 2015 adalah daripada ibu saudara saya yang tinggal di Puchong yang saya panggil Su mengorder Choc Moist Cupcake Toppping Buttercream sebanyak 50pcs untuk hari lahir anak bongsunya Yasmeen yang berumur 6 tahun. Cuppies ni semua pun disambut di tadikanya bersama-sama rakan-rakan dan cikgu tercinta.




Deko kali ni saya buat tulisan dengan pink fondant dan atas cuppies saya sprinkle dengan strawberry chips dan alphabet sprinkle. Saje try strawberry chips, ada kelainan sikit...happy




Yang ni untuk makan-makan sendiri kat rumah. Ada lagi 9pcs untuk babysitter Yasmeen.




Terima kasih kepada ibu saudara saya Su, first time order dengan saya. Sebelum ni penah rasa yang saya saje-saje bagi je, kali ni beliau mengorder pulak. 


Happy 6th Birthday to my cousin Yasmeen! Harap seronoklah ye dapat banyak cuppies untuk birthday party

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...