Followers

Saturday, June 6, 2015

Choc Moist Cake Topping Buttercream with Edible Image Upin & Ipin for Fikri


Permulaan order untuk bulan Jun 2015 ini saya dapat last minit order dari seorang customer yang bernama En. Fikri dari Ampang. Seawal 9.30 pagi saya mendapat call dari beliau. Malam tadi jam 8.30 malam saya hantar kek yang ditempah olehnya. 

Beliau menempah Kek Choc Moist Topping Buttercream untuk hari lahir anaknya yang bernama Niyaz dan Awliya. Kedua-dua anak lelaki dan perempuannya menyambut kelahiran yang ke 2 tahun. Saya rasa anak En. Fikri ni mungkin kembar juga sebab menyambut tahun kelahiran yang sama. 

Nasib baik bukan Frozen lagi ye kali ni winking


Happy 2nd Birthday saya ucapkan kepada Niyaz dan Awliya. Semoga En. Fikri sekeluarga berpuas hati dengan kek saya happy

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...