Followers

Tuesday, August 18, 2015

Minnie Mouse Cake - Choc Moist Topping Buttercream for Anim


Inilah dia kek untuk Sarah yang saya katakan semalam! Minnie Mouse Cake! Hari tu kalau anda ingat saya ada buat Mickey Mouse Cake kan. Kali ni pasangannya pulak, Minnie Mouse winking Anak saya Ain yang sebaya dengan anak sedara saya ni pun suka dengan Mickey & Minnie Mouse. Kebetulan sama pulak citarasa diaorang ni, dua-dua pompuan pulak tu, beza 2 bulan je anak saya dan anak adik ipar saya tu.




Seperti yang anda dapat lihat dalam gambar ni, dalamnya adalah Kek Choc Moist. Kek yang menjadi pilihan ramai untuk birthday kanak-kanak party




Akhir kata, mekasih saya ucapkan kepada adik ipar saya Anim dan tak lupa juga adik lelaki saya Tajul kerana memberi kepercayaan kepada saya untuk menjayakan majlis aqiqah dan birthday ini. Semoga semua pihak berpuas hati dengan kek yang saya sediakan happy


Wassalam love struck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...