Followers

Monday, September 7, 2015

No Bake Oreo Cheesecake with Edible Image Ultraman & Brownies with Almond Sprinkle for Fied


Hari tu saya dapat order No Bake Oreo Cheesecake daripada seorang customer bernama Brenda. Kali ni ada lagi saya dapat order kek yang sama dengan edible image gambar Ultraman. Order ni juga pada 30 Ogos yang lalu, sama tarikh dengan red velvet cupcakes pada entri semalam. Kek ni diorder oleh rakan saya Rafidah yang saya panggil Fied. Birthday cake ni adalah untuk 2 orang anaknya yang berumur 7 dan 2 tahun.




Salah seorang daripada anaknya meminati racing cars, so saya letakkan juga edible image racing cars di keliling kek.




Selain Oreo Cheesecake, Fied juga mengorder Brownies dengan Almond Sprinkle untuk dihadiahkan kepada adiknya tak silap saya sempena ulangtahun perkahwinan yang ke-8.



Terima kasih saya ucapkan kepada rakan saya Fied kerana sudi order 2 item sekali. Harap tak serik untuk order lagi! batting eyelashes

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...