Followers

Monday, September 28, 2015

Projek Raya Haji - Minnie Mouse Cake, Brownies & Dark Choc Chip Cookies


Akhir-akhir ni dah makin lambat mengupdate blog...taklah busy mana, tapi kadang-kadang tak jumpe masa yang sesuai nak ngadap pc, hihi...winking Tapi masih oklah, entri ni takdelah ketinggalan sangat, ketinggalan sikit je, haha...

Kali ni kita nak post pasal order untuk Hari Raya Haji baru ni. Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kan. Hari ni pun budak sekolah dicutikan sebab jerebu teruk. Nasib baiklah semalam hujan lebat, Alhamdulillah, dapatlah hilangkan sikit jerebu yang teruk ni.

Tak banyak pun order untuk Hari Raya Haji baru ni. Kek Minnie Mouse - Choc Moist dengan Buttercream Oreo, Dark Choc Chip Cookies dan juga Brownies.

Kek Minnie Mouse diorder oleh regular customer saya, Pn. Faezah, Biskut Choc Chip untuk adik-adik saya dan juga Brownies untuk rakan saya Kavita.

Terima kasih kepada semua yang sudi order. Sekolah pun dah bermula semula, jagalah kesihatan masa musim jerebu ni terutamanya kesihatan anak-anak. Kita orang tua ni pun sama kena jaga kesihatan jugak. Kalau mak bapak tak sihat, sape yang nak jaga anak pulak kan....happy


Oklah, sekian untuk entri kali ni...kita jumpe bulan Oktober pulak untuk kek yang seterusnya  batting eyelashes

Chow! wave

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...