Followers

Sunday, October 11, 2015

Pandan Choc Sponge Cake Topping Buttercream with Edible Image Frozen & Wayne Rooney for Niza


Wayne Rooney, adalah nama yang asing bagi saya. Mana taknye, saya bukanlah peminat bola sepak. Even bola sepak kebangsaan pun saya tak minat. Senang cite, saya memang tak minat bola. Jadi, mana taunye pulak nama pemain terkenal Manchester United Wayne Rooney ni?! Ha...dah tentulah tanye encik suami, hihi... batting eyelashes dia memanglah peminat bola sepak. Biaselah, kebanyakan lelaki memang suka bola.




Order semalam daripada Pn. Niza dari Sg. Pusu, Gombak mengorder Kek Span Pandan dan Coklat Topping Buttercream untuk 2 orang anaknya Kimi dan Mira. Sorang suka bola, sorang suka Frozen. So, digabungkan sekali jadilah macam kek dalam gambar di atas winking Camna pulak ada 2 perisa dalam 1 kek....boleh je, kalau kek span, boleh kita adjust 2 perisa macam ni. So, jadilah ia kek 2 dalam 1 happy Sesuailah kek ni untuk 2 orang, ada 2 perisa jugak.




Terima kasih saya ucapkan kepada Pn. Niza sudi order dan bagi feedback serta rekemen kat 
kawan-kawan love struck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...