Followers

Monday, October 19, 2015

Red Velvet Frozen for Kavita


Assalamua'laikum dan selamat pagi! happy Pepagi lagi dah update blog ek...sementara ada masa ni dan budak-budak pun tak mengacau. Hari ni cuti jerebu lagi...seronok la budak-budak ni cuti. Tapi, apa-apa pun memang mengharapkan jerebu ni hilang secepat mungkin. Yelah, tak bagus kan untuk kesihatan semua. 

Berbalik pada cite kek, Alhamdulillah, semalam saya dapat 3 order kek. Kek pertama yang saya deliver awal pagi semalam adalah Red Velvet Frozen.



Kek ni diorder oleh rakan sekolah saya Kavita yang sebelum ni penah order brownies dan choc chip cookies je. Kali ni beliau cuba order kek pulak untuk ibunya dan anak perempuannya Nikesha.

Diharap beliau berpuas hati dengan Red Velvet saya seperti mana beliau berpuas hati dengan brownies dan choc chip cookies saya love struck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...