Followers

Saturday, October 10, 2015

Pandan Sponge Cake Topping Fresh Cream for Hartini


Pada hari yang sama saya menghantar kek kepada Pn. Suhaila pada pagi 4 Oktober yang lalu, tengahari pada hari yang sama, dapatla saya whats app dari rakan saya Tina merangkap regular customer saya nak order kek untuk esok harinya. Biaselah dapat order last minit macam ni kan...Beliau mengorder Pandan Sponge Cake Topping Fresh Cream bagi pihak kakaknya di Jepun. Haa....jauh gitu ordernye kan, dari Jepun lagi, haha..



Deko kek simple-simple je, saya deko dengan almond flakes dan kelapa kering. Memang sesuailah dengan Kek Span Pandan kan....saya sendiri pun teliur nengok kek ni, haha...kek span ni memang sedap kalau topping dengan fresh cream, tak manis sangat dan tak muak. Packing untuk kek kali ni agak special sikit. Maklumlah, kiriman istimewa daripada isteri tercinta dari Jepun untuk suami tersayang di Malaysia. Nasib baik pagi hari nak hantar tu masih sempat lagi cari kotak dan reben. Last minit rakan saya ni bagitau nak kotak kek special, so nampaklah macam hadiah sikit kan...Saya pun oklah memenuhi permintaannya yang tak susah mana pun sebab saya tau mana nak cari benda-benda tu semua winking







Terima kasih saya ucapkan kepada Pn. Hartini yang sudi order dari kejauhan untuk suami tersayang yang saya deliver keknya ke Wisma Berita, Angkasapuri. Terima kasih juga kepada En. Hasshim serta staf-staf Angkasapuri yang berkesempatan merasa kek saya dan berpuas hati dengan kek saya. 



Happy Birthday saya ucapkan kepada En. Hasshim, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan bahagia bersama isteri dan anak-anak tercinta sehingga ke akhir hayat love struck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...