Followers

Tuesday, November 10, 2015

Brownies with Choc Ganache & Nutella for Kak Liza


Order pertama untuk bulan November kita mulakan dengan brownies. Brownies deko Choc Ganache & Nutella ni order daripada Kak Liza, rakan kepada jiran saya Kak Mas yang order Brownies deko Choc Ganache bulan lepas. Kak Liza ni duduk di Ukay Perdana. So, brownies ni saya hantarlah ke rumahnya di Ukay Perdana. Camna pulak Kak Liza yang duduk Ukay Perdana boleh tau pulak saya di Gombak ni? 

Alkisahnya, Kak Mas jiran saya ni pegi promote kat whats app group pasal kesedapan brownies saya tu siap dengan gambar semua sekali. Social media sekarang memang mudahnya nak mengviralkan sesuatu kan winking Tapi ingat, siasat dulu apa-apa info yang kita nak viralkan tu betul ke tak, jangan main share je. Kalau nak viralkan kesedapan brownies yang saya buat ni takpe, virallah sebanyak mana yang boleh, haha big grin

Orait, cukup sampai kat sini je cite pasal brownies yang sedap sehingga menjilat jari ni, bye! wave

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...