Followers

Wednesday, November 11, 2015

Dark Choc Chip Cookies for Kavita, Kak Lin & Kak Mas


Semalam entri pasal brownies, kali ni kita tengok Dark Choc Chip Cookies pulak. Kalau bukan musim raya, memanglah orang takde nak order biskut sangat kan, walhal, kalau bukak order, ada je yang nak membeli, hihi....saya belum lagilah penah ambik order biskut untuk raya, sebab biskut ni pun baru je start buat lepas raya puasa hari tu. Kalau nak ambik order untuk raya, mungkin untuk raya taun depanlah kot...hihi...kita tengoklah camna batting eyelashes

Dark Choc Chip Cookies ni dibuat untuk raya Deepavali semalam. Minggu lepas lagi rakan saya Kavita ni mengorder. Hari tu beliau dah penah order sebalang cookies untuk rasa selepas saya war-warkan kat FB pasal cookies ni. Alhamdulillah, kena dengan citarasanya big grin

Bila dah suka, apa lagi, untuk Deepavali ni 4 balang sekali beliau order big grin Terima kasih Kavita for ordering. Ada lebih-lebih cookies ni saya bagilah jiran-jiran terdekat merasa. So, antara jiran yang bekenan tu Kak Lin dan Kak Mas. So, saya buatkanlah untuk diaorang sekali, sorang sebalang.

Kepada sape-sape yang nak order untuk kunyah-kunyah boleh je order cookies ni ye batting eyelashes

Whats app saya Faeza 013-6299 005. Chow! cool

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...