Followers

Wednesday, March 23, 2016

Butter Cake Topping Cream Cheese Deko Fondant Ribbon & Golden Crown for Aida


Seperti mana yang saya katakan semalam, order kedua yang saya dapat sabtu lepas adalah Butter Cake Topping Cream Cheese deko fondant reben dan golden crown. Order daripada regular customer saya juga merangkap rakan sekolah menengah saya iaitu Aida. Keknya saya hantarkan ke rumah ibunya seperti mana biase di Taman Batu Muda, Gombak. Order kali ni ada kelainan sikit, ada reben besar dan ada golden crown di atasnya berserta nombor 10 yang juga dibuat daripada fondant.  Kalau order yang lepas saya berpeluang buat bunga warna silver, kali ni dapat buat crown warna gold pulak. 


Terima kasih banyak-banyak ye Aida sudi order lagi dan beri kepercayaan pada saya untuk buat kek deko yang sebegini.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...