Followers

Sunday, March 6, 2016

Choc Moist Topping Fresh Cream for My Auntie Su Zan


Dalam keluarga terdekat saya ada 2 orang ahli keluarga yang lahir pada 29 Februari iaitu ibu saudara saya Rahbiah dan sepupu saya Hanina. Kek Choc Moist Topping Fresh Cream kali ni untuk sepupu saya Hanina yang diorder oleh ibunya iaitu ibu saudara saya. Ibu saudara saya yang saya panggil Su Zan ni adalah adik kepada ibu saudara saya yang bagi surprise cake kat ibu saudara saya Rahbiah tu. Kenapa kek yang sama? Sebab ibu saudara saya yang buat surprise tu pegi whats app gambar kat ibu saudara saya Su Zan ni. Tulah sebab dia nak order jugak kek untuk anaknya. 


Terima kasih banyak-banyak Su Zan sudi order dengan saya dan terima kasih juga kerana berpuas hati dengan rasa kek saya. Next time boleh order lagi ye! big grin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...