Followers

Monday, December 2, 2013

Choc Sour Cream Cupcake with Alphabet Sprinkle


Pejam celik, pejam celik, dah 2 minggu cuti sekolah berlalu. Walaupun ada lagi sebulan anak-anak yang bersekolah bercuti, ada ibu bapa yang sudah mula membeli barang keperluan sekolah untuk tahun hadapan. Saya? Belum lagi...mungkin pertengahan bulan akan mula mencari-cari.

Cupcake di atas saya buat atas permintaan anak sulong saya, Azim untuk makan-makan sekolahnya sebelum cuti persekolahan hari tu bermula. Nasib baik sempat membuatnya kerana last minute jugak budak ni bagitau, sempat jugalah membeli apa-apa yang patut.

Simple cupcake, tapi masih lagi menarik kan http://eemoticons.net

Di musim cuti sekolah ni tentu ramai yang membawa anak-anak pergi melancong atau pulang ke kampung. Selamat bercuti saya ucapkan http://eemoticons.netSaya maintain saje di Gombak ni. Sibuk membuat kek dan menguruskan homestay saje sebab sepanjang hujung minggu bulan Disember semua dah fully booked. Alhamdulillah dengan rezeki yang diberikan oleh Allah SWT.

Pada 30 November yang lalu ada kek yang ditempah oleh rakan sekolah rendah saya dahulu. Nak tau kek apa? Tunggu....http://eemoticons.net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...