Followers

Tuesday, August 19, 2014

Kek Cheese Meleleh for Rin


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua yang singgah di blog kek saya ni. Lama betul tak update blog...akhir-akhir ni busy sikit menyiapkan order sampai tak nyempat-nyempat nak ngadap laptop. Alhamdulillah, rezeki bulan Syawal http://eemoticons.net

Order untuk post kali ni adalah daripada jiran saya Rin. Beliau mengorder Kek Cheese Meleleh khas untuk anak saudaranya. Anak saudaranya memang suka sangat dengan kek cheese leleh ni. Tak taulah sape yang merekacipta kek cheese leleh ni. First time dengar pasal kek ni, saya ingat keknya adalah cheese cake. Rupenye keknya hanyalah kek span biasa dan ramai yang buat kek ni mengvariasikan dengan macam-macam jenis sponge cake. Macam yang saya buat ni kek span pandan ditoppingkan dengan cream cheese deko cheddar cheese parut. Memang ginilah gaya kek cheese meleleh ni biasenye. Kita pun follow jelah macam mana biase orang buat.

First time saya buat kek span pandan dengan topping cream cheese macam ni. Alhamdulillah jiran saya puas hati dengan kek saya.

Sayonara! Jumpe lagi next entri http://eemoticons.net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...