Followers

Tuesday, December 16, 2014

Choc Moist Cake Topping Buttercream with Edible Image B-Daman for Aida


Untuk pertama kalinya saya mendapat order untuk edible image kartun B-Daman. Saya sebenarnya tak familiar sangat dengan kartun ni. Mungkin ramai juga yang meminatinya dan saya pernah mendengar tentangnya pun sebab anak-anak saya ada dok sebut-sebut jugaklah pasal B-Daman ni. Kiranya diaorang minat jugaklah.

Order ni adalah daripada rakan sekolah menengah saya dulu, Aida. Birthday cake ni adalah untuk 2 orang sekali, 1 untuk anaknya, 1 untuk anak saudaranya yang kebetulan yang lahir pada bulan yang sama.




Terima kasih kepada Aida sebab sudi order. Dah lama betul kita tak jumpa. Masa delivery hari tu takde kesempatan nak jumpa. Takpelah, mungkin lain kalilah pulak ye


Aida ada mengorder 1 lagi kek untuk hari yang sama...yang tu untuk birthday anak perempuannya. Nak tau kek apa? Tunggu entri esok ye....daa...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...