Followers

Wednesday, December 17, 2014

Red Velvet Cake with Edible Image Frozen for Aida


Inilah dia lagi 1 kek yang diorder oleh rakan saya yang saya perkatakan pada entri semalam iaitu Red Velvet dengan edible image Frozen. Agaknye demam Frozen ni takkan habis sampai bila-bila kot...haha..sungguh terkesan di hati semua orang karektor Frozen ni




Untuk pengetahuan anda semua, inilah order Red Velvet yang kedua yang saya dapat untuk whole cake. Sebelum ni banyak dapat untuk cupcake je. Dan yang paling istimewa, ada figurine Olaf pulak kat tepi kek. Ini adalah permintaan daripada Aida sendiri. Ada ke rupe Olaf?! Haha...jadilah kan untuk kali pertama membuat figurine. Figurine ni lagi kecik, lagi susah sebenarnya. Kena banyak improve lagi tu skill membuat figurine Harap Aida puas hatilah dengan figurine saya yang tak seberapa tu. Mintak maaf bebanyak di atas segala kekurangan...


Apa-apa pun terima kasih sekali lagi kepada rakan saya Aida yang sudi order 2 kek sekaligus untuk pertama kali dan semoga ada lagi order yang mendatang!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...