Followers

Monday, December 22, 2014

Kek Cheese Meleleh Vanilla for Sabrina


Jumaat lepas saya mendapat order yang tersangatlah last minitnye! Awal-awal pagi lagi saya sudah mendapat what's app dari customer saya yang bernama Sabrina. Pertama kali order dengan saya, beliau mengorder Kek Cheese Meleleh Vanilla istimewa untuk adik tersayang yang saya deliver ke Wangsa Maju.

Inilah order paling last minit yang penah saya dapat. Order pagi, petang dalam pukul 3 hari yang sama saya dah pegi deliver. Nasib baik cuti sekolah...takdelah saya kelam-kabut sangat menyiapkan order. Kalau hari sekolah mungkin susah sikit nak ambik order last minit macam tu. Alhamdulillah, rezeki di musim cuti sekolah ini  


Diharap adik Cik Sabrina, Aiman gembira dengan surprise yang diberikan oleh kakaknya untuk hari lahirnya. Happy Birthday to Aiman, semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki selalu, In Shaa Allah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...