Followers

Monday, March 30, 2015

Choc Moist Topping Fresh Cream with Edible Image Cinderella Movie 2015 for Tina


Dah tengok cite Cinderella Movie 2015 yang baru keluar panggung baru-baru ni? Saya semestinye belum tengok lagi, haha tongue Ada jugak tengok the makingnye kat tv. Nampak macam menarik juga. Dah lama betul tak ke panggung tengok movie. Sejak ada budak kecik ni memang payah sikit kalau nak pegi panggung. Tunggulah si kecik ni besar sikit bolehla bawak sekali tengok wayang dengan abang-abangnye. Kalau masa muda-muda dulu memang saya ni kaki wayang pun. Pantang ada movie baru memang terus serbu je panggung winking

Baru je keluar movie ni, dah pun ada yang minat nak letak gambar atas kek ek...hihi...oklah jugak, asyik dok tengok gambo Frozen je...dah biase sangat happy 





Kek Choc Moist Topping Fresh Cream ni diorder oleh rakan saya Tina yang sekarang pun dah bisnes sendiri dan beliau mengorder kek ni untuk anak bongsunya Amni yang berumur 6 tahun. Macam biaselah, kek ni dibawa ke tadika untuk sambutan birthdaynya.



Happy Birthday to Amni dan terima kasih juga kepada cik puan Tina kerana tak jemu-jemu mengorder kek dengan saya. Sokongan anda selama ini sejak pembabitan saya dalam dunia kek ni amat-amatlah dihargai. Tanpa anda rakan-rakan, keluarga dan customer-customer saya yang pernah merasai kek saya, diucapkan jutaan terima kasih juga. 


Jumpa lagi next entri!  love struck

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...