Followers

Sunday, May 3, 2015

Choc Moist Cake & Cupcake Topping Buttercream with Edible Image Frozen for Kak Fa


Order pertama untuk bulan Mei 2015 adalah kek Frozen lagi daripada rakan saya Kak Fa yang tinggal dekat je dengan kawasan perumahan saya. Order ni saya hantar pada 1 Mei yang lepas bersamaan dengan Hari Pekerja. Orang lain dok relek je kat umah, saya pulak sibuk bekerja menyiapkan kek. Begitulah rutin saya, tebalik dengan orang lain, hari biasa tak keje, hari minggu keje. Tapi kalau nak kata betul-betul saya tak keje hari biase tak jugak. Rutin saya hari biase selain membuat keje umah, saya juga drebar untuk anak-anak saya, hihi... winking Adalah jugak kadang-kadang dapat order pada hari biasa, tapi biasenye orang akan buat majlis birthday pada hari minggu. Hari biase ni kalau ada majlis di sekolah atau di ofis.





Selain kek Frozen sebijik, ada juga diorder 25pcs cupcake kek yang sama




Happy Birthday kepada Hana yang menyambut kelahirannya yang ke-4. Kata rakan saya ni, anak pompuannya ni memang fanatik dengan Frozen. Diharap Hana seronok gile dapat kek birthday karektor kartun kegemarannya big grin 


Terima kasih saya ucapkan kepada Kak Fa kerana sudi order. Harap tak serik untuk order lagi batting eyelashes

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...