Followers

Friday, May 15, 2015

Choc Moist Topping Buttercream with Edible Image Frozen for Arm


Semalam Frozen, hari ni Frozen...tu yang saya kata demam Frozen ni takkan kebah sampai bila-bila, haha...big grin Kek semalam untuk Jumaat minggu lepas, kek entri hari ni untuk Sabtu minggu lepas. Kek Choc Moist Topping Buttercream ni diorder oleh En. Arm yang tinggal di Taman Batu Muda, Batu Caves. Memang dekat sangatlah dengan rumah saya.


 

Terima kasih kepada En. Arm sebab sudi order dan Happy Birthday diucapkan kepada Putri Dania Amalin!party Mesti seronok tuan puteri yang sorang ni dapat kek Frozen ye sebab jenuh ayahnye mencari di serata tempat kek Frozen ni untuk dihadiahkan kepada puteri kesayangannye. Alhamdulillah, rezeki saya, En. Arm terjumpe iklan saya di mudah.my. Maka, selesailah pencarian kek Frozen En. Arm happy

Nasib baik saya sempat cari edible image Frozen dan menyiapkan keknye sebab ni kire order last minit jugak ni...rabu lepas order, sabtu nak deliver. 

Kepada Putri Dania Amalin, jangan lupe ucapkan terima kasih kepada ayah ye! Baibai wave

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...