Followers

Saturday, May 30, 2015

Fondant Mickey & Minnie Mouse Cupcake - Butter Cake Topping Buttercream for Safura


Hari ni dah 30 Mei 2015. Maka bermulalah cuti sekolah selama 2 minggu. Mesti seronok kepada sesiapa yang dah merancang untuk bercuti dan melancong bersama keluarga ataupun pulang ke kampung. Saya? Rasenye tak ke mana kot...husband agak buzy dengan kerja-kerjanya. Maklumlah, staf yang selalu membantunya tu cuti bersalin. Bulan puasa nanti baru masuk balik. 



Order kali ni saya deliver ke Damansara Height untuk Pn. Safura yang mengorder Butter Cupcake Topping Buttercream untuk birthday anak kembarnya. Anak kembarnya ni seorang lelaki dan seorang perempuan. Seronoknye dapat kembar sepasang kan! batting eyelashes Selalunye orang kalau kembar jantina yang sama...jarang-jarang nak dapat kembar sepasang. Sebab tulah deko ni satu Mickey Mouse dan satu lagi Minnie Mouse. Kali ni nampak macam jadi sikit kot kan...winking




Apa-apa pun kata Pn. Safura, anak-anaknya suka dengan design yang saya buat. Packing individually dalam beg plastik untuk diberikan kepada rakan-rakan anak-anaknya di tadika dan tak lupa gurunya sekali.


Terima kasih kepada Pn. Safura kerana sudi order. Happy Birthday to the Twins! party

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...