Followers

Saturday, May 17, 2014

Choc Moist Cupcake for Teacher's Day 2014


Sempena Hari Guru 2014, saya juga berkesempatan membuat sedikit cupcake iaitu sebanyak 16pcs untuk sambutan Hari Guru tadika anak saya iaitu Tadika Khalifah Ilmu. Tadika Khalifah Ilmu adalah salah satu daripada tadika yang menggunakan sistem Little Caliphs. Kalau anda nak tau apa itu sistem Little Caliphs, google je, anda akan dapat segala info dari websitenya.

Asalnya takde bercadang nak buat cuppies pun, tapi sebab ada lebihan pink buttercream daripada order cuppies Sofia The First 2 hari lepas, apa salahnya kita buat cuppies dan menghabiskan lebihan buttercream yang ada, jadi takdelah membazir.



Deko kali ni simple je sebab buttercream tu dah warna pink, so saya rasa cukuplah kita buat bentuk rose je dan pada saya dah cukup cantik dah macam tu (agaknyelah...http://eemoticons.net )

Saya harap guru-guru di Tadika Khalifah Ilmu enjoy dengan cuppies saya dan Happy Teacher's Day kepada semua yang bergelar teacher.

Adios! http://eemoticons.net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...