Followers

Friday, June 6, 2014

Banana Butter Cake Topping Fresh Cream with Edible Image Thomas & Friends


Pada hujung bulan lepas saya telah mendapat order kek pisang daripada rakan saya Tina merangkap regular customer saya. Ini dalah pertama kali ambik order untuk kek pisang. Pelik ke kek pisang untuk birthday? Pada saya tak pelik dan saya rasa seronok sebab akhirnya dapat jugak buat kek yang sebelum ni tak penah orang order. Nasib baik sempat buat eksperimen dulu sebab dah lama sangat saya tak buat kek pisang dan Alhamdulillah nasib baik takde masalah. 


Order ni adalah untuk birthday yang ke-8 tahun untuk anaknya yang kedua iaitu Naim. Kata Tina, taste anaknya ni lain sikit, tak suka kek coklat tapi suka kek pisang. Sekali-sekala makan kek pisang dengan fresh cream, sedap jugak kan. Biasenye kek pisang ni kita makan macam tu je, takde topping mopping ni http://eemoticons.net Tapi kalau mat saleh biase je diaorang buat kek pisang topping cream cheese atau choc ganache.

Nak jadi kebetulannya, pada minggu yang sama, saya dapat 2 order untuk kek pisang ni dan dua-duanya untuk birthday dan daripada rakan sekampus saya jugak yang sebelum ni penah order Choc Moist dengan saya. Nak tengok kek pisang yang kedua macam mana? Tunggu next post...http://eemoticons.net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...