Followers

Friday, June 27, 2014

Choc Sponge Cake Topping Buttercream with Edible Image Barbie for Saidatul


Pada entri yang lepas saya mendapat order dari Pn. Sheena dan kek yang beliau order telah dinikmati bukan sahaja oleh murid-murid prasekolah SK Raja Muda, Seksyen 4, Shah Alam malahan guru-gurunya juga. Maka dapatlah saya bukan setakat 1, malahan 2 order sekali dari salah seorang guru yang berkenan dengan rasa kek saya. Beliau adalah Pn. Saidatul, telah mengorder Choc Sponge Cake dengan edible image Barbie untuk anak perempuannya. Order ni adalah untuk semalam iaitu sempena Hari Lahir anaknya, Adriana.




Hanya ini sahaja gambar yang saya dapat ehsan dari Pn. Saidatul untuk dijadikan tatapan anda semua. Ada juga saya minta gambar kek yang dah dipotong, tapi tak sempat katanya nak snap sebab cepat sangat habis. Takpelah, saya tak kisah sangat pun pasal tu, yang penting semua orang gembira menikmati kek saya http://eemoticons.net 




Terima kasih juga saya ucapkan kepada Pn. Saidatul kerana menyukai rasa kek saya dan nak tengok kek apa yang lagi satu tu...tungguuuuu.....http://eemoticons.net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...