Followers

Sunday, June 22, 2014

Choc Cake Topping Buttercream with Edible Image Frozen for Haslin



Selepas Spiderman, Frozen pula menjadi pilihan customer seterusnya iaitu daripada rakan sekolah rendah saya Haslin yang pernah order Rainbow Cake dengan saya sebelum ni. Kali ni beliau mengorder Choc Cake topping buttercream untuk hari lahir anak perempuannya Qaseh Khadeeja yang berumur 5 tahun.





Kek ni bersaiz 15" berbentuk segi empat dan ini adalah kek terbesar yang pernah saya buat. Memang jenuh juga nak menyiapkan kek ni dan bukan mudah sebenarnya nak mendeko kek berbentuk segi empat tapi Alhamdulillah akhirnya saya berjaya juga menyiapkannya.





Semoga rakan saya berpuas hati dengan rasa kek coklat saya dan Selamat Hari Lahir yang ke-5 saya ucapkan kepada Qaseh Khadeeja dan semoga anak perempuannya gembira dengan watak kartun Frozen yang menjadi pilihannya http://eemoticons.net

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...